קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

מרק אפונה מזרח אפריקאי

מרק אפונה מזרח אפריקאי
מרק אפונה מזרח אפריקאי יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מנה זו מכילה סביב 46 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 1068 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %62 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו בטטה, שמן צמחי, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 90% וזה מרהיב. נסו קארי מזרח אפריקאי, שפריץ מזרח-אפריקאי, ו עוף צלוי ממזרח אפריקה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', שנין בלאן וריזלינג הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. היין Fram Pinotage עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יינות Fram Pinotage
יינות Fram Pinotage
תערובת מסקרנת של פירות אדומים בשלים, עם ניחוחות שומר דמוי שמיר בקצה החיצוני של פרופיל הטעם. החיך הוא ארוז עם טאנין דק מאוד מובחן הוספת חיוניות כדי לאזן את ריכוז הפרי.