קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות6
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק גבינה בירה פיקנטית משחק גדול

מרק גבינה בירה פיקנטית משחק גדול
מרק גבינה בירה פיקנטית משחק גדול נטול גלוטן, מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 419 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 20 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. יום האב יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, ציר עוף קרטון, גבינת צ'דר חדה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי שהמתכון הזה יהיה כל כך טעים. כדי להשתמש בחמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. זה הביא לך את כלמתכונים. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 46%. נסו מטבל גבינת בירה חריף, משחק יום בירה פרחחים, ו סיר איטי נקניק חריף ומטבל גבינת בירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה עם שמן זית בסיר מרק גדול או בתנור הולנדי על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מבשלים ומערבבים את הסלרי, הגזר והשום עד לריכוך, בערך 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
3
יוצקים פנימה את ציר העוף, הבירה, רוטב ווסטרשייר, רוטב פלפל חריף, פלפל לבן, אבקת חרדל, אבקת בצל, אבקת שום ופלפל קאיין; להקציף לשילוב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
פלפל קאייןפלפל קאיין
אבקת חרדלאבקת חרדל
ציר עוףציר עוף
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
פלפל לבןפלפל לבן
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מערבבים את התערובת עם בלנדר יד עד חלקה. מביאים לרתיחה, להפחית את החום נמוך, ומבשלים 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
5
מערבבים פנימה את קרם מרק העוף ואת מרק גבינת הצ ' דר; להחזיר מרק לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת של מרק עוףשמנת של מרק עוף
מרק גבינת צ ' דרמרק גבינת צ ' דר
מרקמרק
6
מערבבים פנימה את הגבינה המעובדת ומניחים להמיס. כשהוא נמס, מערבבים לאט פנימה את פלפלג 'ק וגבינות הצ' דר החדות, מעט בכל פעם, ומאפשרים לכל תוספת להמיס למרק לפני שמוסיפים את הבא.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דר חדהגבינת צ ' דר חדה
גבינה Pepperjackגבינה Pepperjack
מרקמרק
7
מבשלים את המרק על אש נמוכה עד שהגבינה נמסה לחלוטין והטעמים התמזגו, 15 עד 20 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
מרקמרק

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ דקגזר קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק גבינת צ'דר מרוכזמרק גבינת צ'דר מרוכז907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרטון עוף מניותקרטון עוף מניות610אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק עוףקרם מרוכז של מרק עוף1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות2(יכול להיות או להרחיק)אבקת חרדל יבשהאבקת חרדל יבשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו®)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו®)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בלוק גבינת pepperjack, מגוררבלוק גבינת pepperjack, מגורר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינה מעובד, קוביותגבינה מעובד, קוביות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בלוק גבינת צ'דר חדה, מגוררבלוק גבינת צ'דר חדה, מגורר2(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר