קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

מרק דלעת חמאה מחמם לב

מרק דלעת חמאה מחמם לב
מרק דלעת חמאה מחמם לב הוא מאכל שמגיש 8. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 3 גרם חלבון , 8 גרם שומן ובסך הכל 156 קלוריות . , מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש רסק תפוחים, בצל, שמן זית ומרווה. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו . אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זוהי אופציה טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו ודיאטה שלמה 30 . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 49% , שהוא מוצק. מתכונים דומים: 25 מרק דלעת מחמם לב לנסות בסתיו הקרוב , דלעת חמאה: דלעת חמאה, מרק אגסים ויוגורט , ומרק אטריות עוף/הודו מחמם לב .

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Moet & Chandon White Star (). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.