קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות28
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק טונה

מרק טונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל מרק טונה. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 247 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלב, טונה, מרק סלרי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זה מושלם עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. נסו מרק עגבניות קלאסי (וטונה נמס!), טונאן ואורז ממולאים קישואים (עם מתכון מרק נוסף ), ו תלתן עלה טונה, שעועית לבנה ומרק כרוב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו פלורה ספרינגס עמק נאפה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.