קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות18
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק ירקות שורש קארי קרמי

מרק ירקות שורש קארי קרמי
מרק ירקות שורש קארי קרמי דורש בסביבה 1 שעה ו 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 264 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמו מרק במחיר סביר. אם יש לכם חלב, סוכר חום, רוטב ווסטרשייר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 25 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. מתכונים דומים: קרם קארי של מרק ירקות שורש, מרק ירקות מוקרם עם זעתר, ו פשטידות סיר ירקות שורש בקארי.

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה על אש בינונית. מבשלים ומערבבים לפת, צנוניות, שום ובצל ירוק בחמאה מומסת עד שהם חמים, כ -3 דקות. מערבבים גזר, תפוחי אדמה אדומים וציר ירקות לתערובת הלפת; מביאים לרתיחה, מוסיפים עלה דפנה ומנמיכים את האש לנמוכה. מבשלים על רתיחה, תוך ערבוב מדי פעם, במשך 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלאי ירקותמלאי ירקות
בצל ירוקבצל ירוק
תפוח אדמה אדוםתפוח אדמה אדום
עלי דפנהעלי דפנה
צנוןצנון
גזרגזר
לפתלפת
חמאהחמאה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר וזורק עלה דפנה. עובדים בקבוצות, יוצקים את תערובת הלפת לבלנדר וממלאים את הכד לא יותר מחצי מלא. התחל בזהירות את הבלנדר, השתמש בכמה פעימות מהירות כדי להזיז את התערובת לפני שתשאיר אותה למחית.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
לפתלפת
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
מעבירים לסיר גדול על אש נמוכה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מערבבים חלב, רוטב ווסטרשייר, אבקת קארי, סוכר חום ופלפל שחור למרק; מבשלים ומערבבים כל הזמן עד שהצבע והתבלינים מעורבבים באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת קאריאבקת קארי
סוכר חוםסוכר חום
תבליניםתבלינים
חלבחלב
מרקמרק
5
תנו למרק להתבשל על אש נמוכה מאוד למשך 10 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק