קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

מרק מיסו עם פטריות שיטאקי

מרק מיסו עם פטריות שיטאקי
מרק מיסו עם פטריות שיטאקי הוא מתכון יפני המגיש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 73 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל ירוק, מרק ירקות, פטריות שיטאקי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 24 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד גם הר ד ' אובר זול למדי עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 28%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: פטריות טופו ושיטאקי חריפות ברוטב מיסו, מיסו בקלה שחורה מזוגגת על פטריות בייבי בוק צ'וי ושיטאקי, ו פטריות שיטאקי לבביות ומרק מיסו.

הוראות

1
מביאים את מרק הירקות לרתיחה בסיר.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את הפטריות, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים 4 דקות. מערבבים את רסק המיסו ורוטב הסויה יחד בקערה קטנה; מוסיפים למרק יחד עם הטופו וממשיכים לבשל עוד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
מיסומיסו
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
יוצקים את המרק לקערות ומעליהם את הבצל הירוק להגשה.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: סוביניון בלאן, רוטב שומשום יפני, ריזלינג

סוביניון בלאן, סאקה וריזלינג הם בחירה מצוינת למרק מיסו. סאקסי היא בחירה ברורה בכל הנוגע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אתה יכול לבחור בסוביניון בלאן או ריזלינג. הווינה ליידה סוביניון בלאן עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
וינה ליידה סוביניון בלאן
וינה ליידה סוביניון בלאן
מציג מינרליות אקספרסיבית, סוביניון בלאן 2013 מסומן בעוצמה ארומטית עוצמתית ובספקטרום ארומטי רחב, עם תווים צמחיים, ציטריים וטרופיים. הוא טרי בחיך, מציע חומציות פריכה וחריפה וגימור לימון עסיסי. זוג עם עוגות סרטנים, טרגון עוף או מולים.