קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

מרק נקניק איטלקי

מרק נקניק איטלקי
מרק נקניק איטלקי יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מכין 6 מנות עם 394 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם עבור סתיו. הרבה אנשים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. אם יש לכם מרק בקר, תרד, נקניק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 50 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 97%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו מרק נקניק איטלקי, מרק נקניק איטלקי, ו מרק נקניק איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר או בתנור הולנדי, נקניק חום עם שום. מערבבים מרק, עגבניות וגזר, ומתבלים במלח ופלפל. מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
נקניקנקניק
שוםשום
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מערבבים שעועית עם נוזלים וקישואים. מכסים ומבשלים עוד 15 דקות, או עד שהקישואים רכים.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
שעועיתשעועית
3
מסירים מהאש, ומוסיפים תרד. החלף מכסה המאפשר לחום מהמרק לבשל את עלי התרד. מרק מוכן לשרת לאחר 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
מרקמרק

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר.
"מראה פירות יער טריים, עם רמזים לפרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. בעל גוף מלא, עם חיך רענן, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הכי טוב אחרי 2003."- צופה יין
"Shows fresh berry, with hints of flowers, fresh herbs and chocolate. Full-bodied, with a fresh palate, well-integrated tannins and a balanced finish. Lots of cherry and light spice. Best after 2003."-Wine Spectator