קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

מרק סרטנים של מרילנד לבלוטות טעם עתיקות יומין

מרק סרטנים של מרילנד לבלוטות טעם עתיקות יומין
מרק סרטנים של מרילנד לבלוטות טעם עתיקות יומין היא מנה עיקרית נטולת גלוטן ופסקיטרית . מתכון זה מכיל 8 מנות עם 223 קלוריות , 18 גרם חלבון ו -7 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 26% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם לסתיו . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם יש לכם ירקות טריים/קפואים, מרק בקר, שעועית לימה טרייה/קפואה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים ו-20 דקות . עם ציון ספונקולרי של 59% , המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את סלט אסקרול שבלוטות הטעם שלך יאהבו , מרק סרטנים של מרילנד ומרק סרטנים של מרילנד .

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סרטן עובד ממש טוב עם שרדונה, ריזלינג ופינו גריג'יו. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריג'יו. סרטן חם (במיוחד עם חמאה) אפשר להתאים לשרדונה חמאתי או ריזלינג פירותי פריך. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.