קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות3
ציון בריאות36
מגזין

מרק עגבניות מפונק

מרק עגבניות מפונק
מרק עגבניות פאנקי נטול גלוטן,, ללא חלב, וכל 30 ומספק כ 3 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הר ד ' אובר יש 150 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. 18 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. אם יש לכם עגבניות, בצל וידאלי, פלפל סדוק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 86%. הציון הזה יוצא מן הכלל. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קסדילה חזיר מפונקת, קומפוט תפוחים מפונק, ו סלט שף מפונק.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בסיר גדול על אש בינונית-גבוהה מוסיפים את שמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מערבבים פנימה את הבצל, השום, העגבניות, פתיתי הפלפל האדום, הפלפל השחור והמלח, לפי הטעם. מבשלים במשך 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל שחורפלפל שחור
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
4
מוסיפים את ציר העוף וחמין העוף ומבשלים 10 דקות נוספות. מערבבים את השרי ברגע האחרון ומסירים מהאש. מניחים להתקרר לפני שמוסיפים אותו לבלנדר. מחית עד לקבלת תערובת חלקה ומחזירה לסיר, על אש נמוכה, כדי להתחמם עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
ציר עוףציר עוף
שרי.שרי.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
סירסיר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את נומן רנרד ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-50 דולר לבקבוק.
נומיין רנרד ברוט
נומיין רנרד ברוט
תווי הדרים, עוגיות אפרסק וחמאה לבנות, פה טרי ועשיר, פירותי ופריך בגימור מינרלי.תערובת: 40% שרדונה, 30% פינו נואר, 30% פינו מיוניה