קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות74
מגזין

מרק עדשים עם נקניק איטלקי ואסקרול

מרק עדשים עם נקניק איטלקי ואסקרול
מרק עדשים עם נקניק איטלקי ו Escarole עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 544 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. גשו לסופר וקנו קישורי נקניק, גזר, מרק עוף, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו מרק עדשים ואסקרול, מרק עדשים ומרק אסקרול (מאויר של קוק), ו פסטה עם נקניק עוף איטלקי, פלפלים, Skinnytaste Escarole (מתכונים דומים).

הוראות

1
עדשים מבשלים, מים, מרק, עלה דפנה, וחצי שום בסיר 4 ליטר, חשוף, 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, שמן חום בסיר 5-6 ליטר רחב כבד מעל חום בינוני גבוה עד שהוא מנצנץ. נקניקיה חומה, בערך 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים נקניקיה עם כפית מחוררת לקערה.
מרכיבים שתצטרך
4
להפחית את החום בינוני לבשל בצל, גזר, סלרי, שום שנותר, 1 כפית מלח, ו 1/2 כפית פלפל, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך, על 5 דקות. מערבבים רסק עגבניות ומבשלים, ערבוב, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים נקניק ועדשים עם נוזל בישול ומבשלים, חשופים, עד העדשים הם מכרז, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים ב escarole ומבשלים עד מכרז, על 3 דקות. מערבבים בחומץ לטעום ולהתבשל עם מלח ופלפל. להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Barone Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 85 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.