קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות16
ציון בריאות24
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק שעועית ירקות חורף

מרק שעועית ירקות חורף
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם פלפל, בצל, שן שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 40 דקות. עם כפית ציון 65%, המנה הזו די טובה. נסו מרק שעועית ירקות חורף עם פסטו, מרק ירקות חורף, ו מרק ירקות חורף עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום מרק, הקפיצו את הסלרי, הבצל והשום בשמן למשך 7 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את 12 המרכיבים הבאים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 40 דקות.
3
מערבבים שעועית. מכסים ומבשלים במשך 20 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
4
מגישים מעל מקרוני.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב קצוץכרוב קצוץ425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ16ריבס, קצוץ טרי או קפואמקרוני מבושל חםמקרוני מבושל חם11 קילו קישואים,מיורן מיובשמיורן מיובש1(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין מיובש, מרוסקרוזמרין מיובש, מרוסק3(חוֹרֶף)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1שן שום, טחוןשן שום, טחון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחי אדמה, קלופים וקוביותתפוחי אדמה, קלופים וקוביות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחת) שעועית מטוגנת עם צ'ילי ירוקפחיות כל אחת) שעועית מטוגנת עם צ'ילי ירוק11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן