קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות9
ציון בריאות66
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק שעועית לבנה ושעורה

מרק שעועית לבנה ושעורה
מרק שעורה שעועית לבנה עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 181 קלוריות. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. אם יש לכם עלי דפנה, שמן זית, פטרוזיליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר טבעוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 83%. מתכונים דומים: קערת שעורה שעועית לבנה " שלום בריא, סלט שעועית לבנה ושעורה עם רוטב סלק ויוגורט, ו מרק שעועית עם שעורה.

הוראות

1
מניחים שעועית בתנור הולנדי או בקומקום מרק; הוסף מספיק מים לכיסוי שעועית ב -2 אינץ'. מביאים לרתיחה; מרתיחים במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מסירים מהאש; לכסות ולתת לעמוד במשך שעה 1.
3
מסננים ושוטפים שעועית, זורקים נוזלים.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
4
בתנור הולנדי מטגנים בצל ושום בשמן.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
מוסיפים את המרק, המים, השעועית, הגזר, הפלפלים האדומים, הסלרי, השעורה, 1/4 כוס פטרוזיליה, עלי דפנה, מלח, טימין ופלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך שעה 1 או עד שעועית רכה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
עלי דפנהעלי דפנה
גזרגזר
פטרוזיליהפטרוזיליה
שעורהשעורה
סלריסלרי
פלפלפלפל
שעועיתשעועית
מרקמרק
טימיןטימין
מיםמים
מלחמלח
6
מוסיפים עגבניות; מחממים. מחק עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
7
מפזרים את יתרת הפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, פרוסגזר, פרוס2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית צפונית גדולה מיובשתשעועית צפונית גדולה מיובשת1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחון, מחולקתפטרוזיליה טריה טחון, מחולקת2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה פנינהשעורה פנינה1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפל אדום מתוק, קצוץפלפל אדום מתוק, קצוץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף או מרק ירקותעוף או מרק ירקות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן