קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מגזין

מרק שעורה פטריות

מרק שעורה פטריות
צריך לקטו אוו צמחוני הר ד ' אובר? מרק שעורה פטריות יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 112 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. אם יש לך קמח לכל מטרה, חמאה, גבעולי סלרי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 30%. מרק שעורה פטריות, מרק שעורה פטריות, ו מרק שעורה פטריות דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.