קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק שרימפס מקסיקני

מרק שרימפס מקסיקני
המתכון מרק שרימפס מקסיקני מוכן תוך כ 40 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, וכל 30 אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 18 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 204 קלוריות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם צדפות ים, צ'וריסו, צדפות וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו מטבל שרימפס מקסיקני, שרימפס מקסיקני, ו מרק שרימפס מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת בינונית, לשלב 2 כוסות מים עם ראשי שרימפס וזנבות. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני. מבשלים 20 דקות. מסננים את קליפות השרימפס ומניחים את המניה בצד.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
מלאימלאי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
במחבת רוטב גדולה, מחממים את שמן הזית מעל חום בינוני גבוה ואז מוסיפים את תפוחי האדמה, בצל, פלפל, צ ' וריסו ושום.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שמן זיתשמן זית
צ ' וריסוצ ' וריסו
שוםשום
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
לטגן עד הבצל הוא רך שקוף, על 4 עד 5 דקות. מערבבים בכמון, פפריקה, עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
פפריקהפפריקה
כמוןכמון
בצלבצל
4
מוסיפים את מלאי הירקות ואת מלאי שרימפס, מביאים לרתיחה ומבשלים 6 עד 8 דקות כדי לאפשר את הטעמים להחדיר. מערבבים בsriracha.
מרכיבים שתצטרך
מלאי שרימפסמלאי שרימפס
SrirachaSriracha
5
מוסיפים את הצדפות, הצדפות והשרימפס ומבשלים עוד 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
צדפותצדפות
6
כדי לשרת, כפית את המרק לתוך קערות ומקשטים עם כוסברה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו, פרוס דקצ'וריסו, פרוס דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות, נקי, ללא גרידה.צדפות, נקי, ללא גרידה.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים4ציפורןשום, טחוןשום, טחון1( חצילים)פלפל ירוק, זרע וקצוץפלפל ירוק, זרע וקצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי6פלחי ליים, להגשהפלחי ליים, להגשה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח אדמה קצוץתפוח אדמה קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות ים, נקיצדפות ים, נקי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס מקסיקני, מבושל, קלופים, מקולף, ראש וזנב הוסר ושמורשרימפס מקסיקני, מבושל, קלופים, מקולף, ראש וזנב הוסר ושמור2(חוֹרֶף)רוטב סרירצ'הרוטב סרירצ'ה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוטפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.