קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות41
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק תפוחי האדמה של מנדי

מרק תפוחי האדמה של מנדי
מרק הגבינה של מנדי תפוחי אדמה יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 427 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חלב, אם יש לכם ארבע גבינות, תפוחי אדמה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו מרק תפוחי אדמה גביני, מרק תפוחי אדמה גביני, ו מרק תפוחי אדמה גביני עם בייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול מעל חום בינוני, לשלב תפוחי אדמה, גזר, סלרי, מים ומלח. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום, לכסות ומבשלים עד תפוחי אדמה רכים, 15 עד 20 דקות. לאחר מכרז, מערבבים בחלב.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
בקערה קטנה, לשלב מרגרינה מותכת, קמח, תיבול סטייק ופלפל. מערבבים לתוך מרק, להגדיל את החום בינוני, ומבשלים, ערבוב, עד עבה תוסס.
מרכיבים שתצטרך
סטייק תיבולסטייק תיבול
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
הסר מהחום ומערבבים בגבינה עד מותך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4
בואו לעמוד 5 עד 10 דקות לפני ההגשה.