קושירגיל
מוכן ב13 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מגזין

מתאבנים מוס סלמון מעושן

מתאבנים מוס סלמון מעושן
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 119 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 13 דקות. אם יש לכם חצי חצי, מיץ לימון, גבינת שמנתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו כריכי מוס סלמון, מתאבנים סלמון מעושן, ו כריכי סלמון מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים סלמון במעבד מזון; דופק עד קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מוסיפים גבינת שמנת ו-4 המרכיבים הבאים, ומעבדים עד שמנת ורכה.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1
הוסף יותר חצי וחצי במידת הצורך כדי להשיג את המרקם הרצוי עבור צנרת.)
2
צינור או לגזום על 1 כף סלמון מוס על כל פרוסת מלפפון.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
3
מקשטים, אם תרצה.
4
Sip: מיונטו ברוט פרוסקו, NV, 100% פרוסקו ($14): "אפרסק לבן טרי בהרמוניה עם הטרגון, ואת הרמז של מתיקות חותך את העושר של הסלמון."מייקל וילו, מומחה תוסס מהמסעדה בשיקגו
מרכיבים שתצטרך
אפרסק לבןאפרסק לבן
פרוסקו.פרוסקו.
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה חנה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.