קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מתכון ביצה מטוגנת וייטנאמית

מתכון ביצה מטוגנת וייטנאמית
ביצת עין וייטנאמית מטוגנת Banh Mi מתכון (banh Mi Trung Op La)- " זה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 272 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. מתכון זה אופייני למטבח הווייטנאמי. אם יש לכם גבינת ראש, פטה כבד חזיר, בגט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 483 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו Banh Khoai Mon: מתכון עוגת טארו מטוגן, ויאטנמית., ו כריך ויאטנמי. (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.