קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות14
ציון בריאות5
מגזין

נאצ'ו צ' ילי

נאצ'ו צ' ילי
אם יש לך בסביבה 1 שעה ו -15 דקות לבלות במטבח, נאצ'ו צ' ילי יכול להיות מדהים ללא גלוטן וללא חלב מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 100 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 14. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר אמריקאי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו שעועית, מים, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 4 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 40%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מחבת נאצ'ו צ' ילי, ארוחת ערב צ'ילי נאצ' ו, ו מחבת נאצ'ו צ' ילי.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את 10 המרכיבים הראשונים; מפוררים בשר בקר מעל התערובת ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מעבירים לתנור הולנדי משומן בתנור.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מכסים ואופים ב 350 עבור 1 שעה או עד שהבשר כבר לא ורוד, ערבוב פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בואו לעמוד במשך 5 דקות.
5
מקשטים מנות אישיות עם בובת מרק גבינה.
מרכיבים שתצטרך
מרק גבינת צ ' דרמרק גבינת צ ' דר

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות מחנות יובי רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה -40 קובי קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, טיקה מסאלה עוף וג ' מון איבריקו.