קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

ניוקי בולונז עם ריקוטה

ניוקי בולונז עם ריקוטה
ניוקי בולונז עם ריקוטה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון הרוטב שלך. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 2137 קלוריות, 41 גרם של חלבון ו91 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם בצל, טימין, יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: ניוקי בולונז עם תרד, ניוקי בולונז אופים, ו ניוקי בטטה עם בולונז.

הוראות

1
בסיר מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את שמן הזית והחום על סף עישון.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את בשר הקרקע ומבשלים, ערבוב, במשך 2 דקות. להפחית את החום בינוני ולהמשיך לערבב לבשל עד הבשר הוא בינוני היטב, על 5 דקות. לאחר מכן, deglaze המחבת עם היין, ערבוב וגירוד. לאחר מכן מוסיפים את הבצלים וממשיכים לבשל עד מבושל היטב, 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
בצלבצל
בשרבשר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לאותו מחבת, מוסיפים את הרוטב האדום, קורנית, שום ומלח ופלפל לפי הטעם. המשך לבשל על חום בינוני עד שהרוטב מגיע לרתיחה; להפחית את החום נמוך ומבשל במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטברוטב
שוםשום
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את השמנת ומבשלים על אש נמוכה במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
5
מוסיפים את הניוקי המבושל ומערבבים עם כפית כדי לאפשר לרוטב לצפות את הניוקי. זה צריך לקחת 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ניוקיניוקי
רוטברוטב
6
כדי לשרת, כפית ניוקי רטובים לתוך קערה, העליון עם ריקוטה ולסיים עם גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ניוקיניוקי
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

ניוקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tenuta di Nozzole קיאנטי Classico Riserva (חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.