קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות35
ציון בריאות3
מגזין

נקניק איטלקי ועניבות פרפר פסטה

נקניק איטלקי ועניבות פרפר פסטה
המתכון האיטלקי נקניק ופסטה עניבות פרפר יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 35 דקות. זה מנות ראשונות יש 78 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-35 מנות. אם יש לך farfalle, פלפלים, חלק לחות נמוכה-גבינת מוצרלה רזה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: נקניק איטלקי ועניבות פרפר פסטה, נקניק איטלקי עם עניבות פרפר, ו נקניק איטלקי, עגבניות, ושמנת עם עניבות פרפר.

הוראות

1
לבשל פסטה לפי הוראות החבילה, השמטת מלח.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מלחמלח
2
בינתיים, לבשל נקניק ופלפלים במחבת גדולה על חום בינוני גבוה 15 דקות., ערבוב פלפלים מפנה נקניק מדי פעם. מערבבים ברוטב; לכסות. מבשלים על חום בינוני 10 דקות. או עד מחומם דרך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
נקניקנקניק
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים פסטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
4
הוסף למחבת; לערבב קלות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Rodano Vigna Viacosta קיאנטי Classico עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Rodano Vigna Viacosta Chiant Classico
Rodano Vigna Viacosta Chiant Classico
ריכוז עמוק של טעמים סנג ' ובזים של דובדבן קלאסי, אדמה וקמצוץ אגוזי פיסטוק מעושנים. עשה עם 100% Sangiovese.