קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות72
מגזין

נקניקיות איטלקיות עם עדשים

נקניקיות איטלקיות עם עדשים
נקניקיות איטלקיות עם עדשים היא ללא גלוטן וללא לקטוז ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 65 גרם חלבון 82 גרם של שומן, וסך הכל 1347 קלוריות. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח זרועים, שום שן שומן, עדשים puy, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד יין אדום # SundaySupper כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 97% וזה מדהים. מתכונים דומים: נקניקיות איטלקיות עם עדשים, נקניקיות איטלקיות עם עדשים, ו נקניקיות ראש השנה עם עדשים שום.

הוראות

1
שים 2 עד 3 כפות של השמן לתוך סיר בגודל טוב (ואחד שיש לו מכסה שמתאים) על החום וכאשר הוא חם, מוסיפים את הבצל הקצוץ.
מרכיבים שתצטרך
2
מפזרים מלח (אשר מסייע במניעת השחמה שלה) ומבשלים מעל חום נמוך עד בינוני עד רך (כ 5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את העדשים, מערבבים היטב ולאחר מכן מכסים בנדיבות עם מים קרים. מביאים לרתיחה, ואז מכסים ולתת להתבשל בעדינות במשך 1/2 שעה בערך עד מבושל ורוב, אם לא כל, הנוזל נספג. אני לא מוסיף מלח בשלב זה שכן הרוטב המסופק על ידי הנקניקיות מאוחר יותר (ואשר יהיה שפכו על העדשים) יהיה מלוח למדי עצמו. אז, לחכות ולטעום. וזכור, אתה יכול כמובן לבשל את העדשים מראש.
מרכיבים שתצטרך
4
בכל מקרה, כאשר גם העדשים כמעט מוכנים או שאתה עומד לחמם אותם, לשים מחבת כבדה המבוססת על המבער, לכסות עם סרט של שמן ולהוסיף את השום החבול. מבשלים כמה דקות ואז מוסיפים ומשחימים את הנקניקיות. כאשר הנקניקיות חומות משני הצדדים-אשר לא ייקח יותר מ 5 דקות או כך - לזרוק את היין והמים ולתת בועה למעלה. מכסים את המחבת, או עם מכסה או רדיד אלומיניום, ומבשלים כ 15 דקות. בעזרת מזלג, מועך את השום הרך לתוך הרוטב וטעם לתיבול, מוסיף קצת יותר מים אם הוא חזק מדי.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את העדשים לקערה או צלחת רדודה (אני מפנה את הנקניקיות מחבת הבישול שלהם, plonk את העדשים, ולאחר מכן להמשיך) ואז לכסות עם הנקניקיות שלהם garlicky, רוטב וייני.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים קצת פטרוזיליה שטוחה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון