קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות91
מגזין

נשק חכם: לזניה חצילים רזה סופר

נשק חכם: לזניה חצילים רזה סופר
המתכון נשק חכם: לזניה חצילים רזה סופר יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. מנה אחת מכילה 1024 קלוריות, 72 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %59 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 7 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-48 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם בשר נמוך, צדדים רזים, חדשות מזוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סופר קל רזה ירקות Crockpot לזניה, פטי סופר חכמה נמסה, ו סופר רזה קרם של מרק ברוקולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-400.חותכים חצילים לתוך 1/2 סיבובים אינץ ולשים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים חלבונים מעל ולזרוק עם הידיים.
מרכיבים שתצטרך
3
פרוש חתיכת 2 רגל של נייר שעווה או לעטוף פלסטיק על הדלפק ומפזרים קלות עם פירורי לחם. הרם את פרוסות החצילים לנייר ומפזר עוד ציפוי קל של פירורי לחם על גבי. חזור עד שכל הפרוסות הן coated.As אתה מסיים כל אצווה, מניחים פרוסות על גיליונות אפייה שרוססו בשמן בישול. לרסס את החלק העליון של הפרוסות עם שמן בישול גם כן.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים כ 40 דקות, מסתובב מגשים מלמעלה למטה באמצע. הם צריכים להיות פריכים מבחוץ אבל רכים מבפנים.לא ממש כוסות ריקוט2 קוטג ' דל שומן cheese2 לבנים של טופו אור מורי-נו (חנויות קרוגר לשאת אותו. אם אתה לא יכול למצוא את המותג הזה, כל מותג של אור טופו יעשה.) 1/2 c ביצה לבן 2 t יין אדום vinegarpinch של אורגנו מיובש, בזיליקום טימין
מרכיבים שתצטרך
5
השתמש במעבד המזון שלך כדי למזג את כל עד חלקה.ציפוי גבינה: 1/2 c מגורר 2% מוצרלה Cheese1/4 c בתוספת 1 T מגורר פרמזן CheeseTO מכלול ציפוי דק של ragu למחבת לזניה 16 x 10 x 3. (אם אין לך מחבת כי הוא 3 אינץ ' עמוק, אתה יכול להרים חבילה של מחבתות לזניה רדיד חד פעמי ברוב חנויות מכולת, חנויות דולר, או קוסטקו.)
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים שכבה של חצילים פרוסים מלמעלה עם שכבה של ראגו.למעלה ragu עם תערובת לא באמת ריקוטה ומפזרים עם 1 T של פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים שכבה נוספת של פרוסות חצילים ומכסים עם שאר הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים את החלק העליון עם 1/2 כוס מוצרלה ו 1/4 כוס פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
9
אופים ב 400 במשך שעה אחת עד העליון הוא מבעבע ומתחיל חום.למעלה עם פטרוזיליה קצוצה טרי ולתת לעמוד לפחות 15 דקות לפני ההגשה. RE-CYCLE.By הכפלת המתכון לרוטב, אתה יכול לקבל לזניה אחרת מאוחר יותר בחודש עם הרבה פחות מאמץ.ברגע שהרוטב התקרר לטמפרטורת החדר, פשוט לחלק אותו לשקיות מקפיא ליטר 2. (אתה רוצה לחלק אותו כך שלה קל יותר להפשיר!וכן, כדי להגן על המקפיא שלך מפני דליפה מקרית (מדבר מניסיון כאן!) שלה הטוב ביותר למקם את השקיות בתבנית אפייה או על תבנית אפייה מעוטרת לפני לשים אותם במקפיא.לאחר הרוטב הוא מוצק, אתה יכול להסיר את המנה.וגם, בעוד חצילים הם בעונה, בשפע וזול, אני לעתים קרובות להקפיא את פרוסות חצילים מבושלים בתנור מטוגן בשקית במקפיא גדול גם כן. גם אם לא מתחשק לי להכין עוד לזניה, הם חטיף נהדר!
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1/3 כוס בוטנים קלויים יבשים קצוצים1/3 כוס בוטנים קלויים יבשים קצוצים7ריבס, קצוץ טרי או קפואblack-eyed peasblack-eyed peas7ריבס, קצוץ טרי או קפואחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'7ריבס, קצוץ טרי או קפוא6 כפות קצפת, או לפי הטעם (לא חובה)6 כפות קצפת, או לפי הטעם (לא חובה)7ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטה פאצ'רי באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב7ריבס, קצוץ טרי או קפואאפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת7ריבס, קצוץ טרי או קפואקרוסטיני רזהקרוסטיני רזה7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין7ריבס, קצוץ טרי או קפואקאריקארי7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי7ריבס, קצוץ טרי או קפואחדשות מזוןחדשות מזון7ריבס, קצוץ טרי או קפואאוכל מסיבותאוכל מסיבות7ריבס, קצוץ טרי או קפואחומוס רזהחומוס רזה7ריבס, קצוץ טרי או קפואכשר לפסחכשר לפסח7ריבס, קצוץ טרי או קפואדל קלוריותדל קלוריות7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל7ריבס, קצוץ טרי או קפואבשר נמוך-mainsבשר נמוך-mains7ריבס, קצוץ טרי או קפואבשר נמוךבשר נמוך7ריבס, קצוץ טרי או קפואמקסיקנימקסיקני7ריבס, קצוץ טרי או קפואפטריות קסםפטריות קסם7ריבס, קצוץ טרי או קפואטבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק7ריבס, קצוץ טרי או קפואיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק7ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז קסוםאורז קסום7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1/2 כוס מיץ אננס, לא ממותק1/2 כוס מיץ אננס, לא ממותק7ריבס, קצוץ טרי או קפואסלמון בגרילסלמון בגריל7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)7ריבס, קצוץ טרי או קפואמתוק ומתובלמתוק ומתובל7ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניותעגבניות7ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח/פלפל לפי הטעםמלח/פלפל לפי הטעם7ריבס, קצוץ טרי או קפואצמחוניצמחוני7ריבס, קצוץ טרי או קפואקפונטהקפונטה7ריבס, קצוץ טרי או קפואקלקל7ריבס, קצוץ טרי או קפואמהיר וקלמהיר וקל7ריבס, קצוץ טרי או קפואמבדרמבדר7ריבס, קצוץ טרי או קפואירקות בגרילירקות בגריל7ריבס, קצוץ טרי או קפואמלאימלאי1תנור/פעם אחתתנור/פעם אחת7ריבס, קצוץ טרי או קפואquickiesquickies7ריבס, קצוץ טרי או קפואמתכונים למסעדהמתכונים למסעדה7ריבס, קצוץ טרי או קפואסינית רזהסינית רזה7ריבס, קצוץ טרי או קפואצדדים רזיםצדדים רזים7ריבס, קצוץ טרי או קפואירידה במשקלירידה במשקל7ריבס, קצוץ טרי או קפואשומרי משקלשומרי משקל