קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

סביצ'ה

סביצ'ה
סביצ'ה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, פליאוליתית, מתכון ראשוני משרת 8 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 14 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 94 קלוריות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה מ רשת מזון דורש פילה פלינדר, פלפל הבנרו, עגבניות ובצל. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי הלטיני. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 33%, וזה לא כל כך עצום. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון דון סביצ'ה {} וסביצ' ה מטבח פרואני ספר בישול {בגידה}, סביצ'ה דה קמארפטלן קון קוקו (סביצ' ה שרימפס קוקוס), ו סביצ'ה דה קמארפטלן קון קוקו (סביצ' ה שרימפס קוקוס).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערת זכוכית גדולה שלבו את כל המרכיבים, למעט הבצל. זורקים היטב ומניחים מעל את הבצל. מכסים בניילון ומניחים לו לשבת במקרר למשך 1 1/2 שעות, ואז מערבבים לשילוב הבצל.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
3
בואו לשבת במקרר לפחות 1 עוד שעה ועד 3 שעות.
4
הערה של קוק: במהלך תהליך הכבישה הדג ישתנה משקוף לצבע לבן ויהיה אטום. נסו להימנע מכניסת קרום הסיד למיץ מכיוון שהוא יכול להיות מריר.
מרכיבים שתצטרך
מיץמיץ
דגיםדגים
לייםליים

יין מומלץ: שמפניה, יין מבעבע

שמפניה ויין מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לסביצ ' ה. שמפניה ויינות לבנים נוצצים אחרים פריכים ומרעננים מספיק כדי להשלים סביצ ' ה קלה. השמפניה אנדרה קלאוט גרנדה ריזרב ברוט עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
שמפניה אנדרה קלאוט גרנדה שמורת ברוט
שמפניה אנדרה קלאוט גרנדה שמורת ברוט