קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

סופר קל אסיה עוף מרק אטריות

סופר קל אסיה עוף מרק אטריות
מרק עוף אטריות אסייתי קל במיוחד יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 10 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 132 קלוריות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם גזר גמדי, אבקת ג'ינג'ר, יכול ערמונים מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. . , שהוא מוצק. מתכונים דומים: מרק עוף עם אטריות אסיאתיות, מרק עוף עם אטריות אסיאתיות, ו מרק עוף עם אטריות אסיאתיות.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. היינות Fram Chenin Blanc עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.