קושירגיל
מוכן ב21 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

סטייק אגף דרום מערב עם סלסה

סטייק אגף דרום מערב עם סלסה
סטייק אגף דרום מערב עם סלסן נטול גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמפה, ושלם 30 מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 220 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. גשו לסופר וקנו חרדל, סטייק אגף, שמן זית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כמו קינוח. יום ולנטין יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 21 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 78%. נסו סטייק אגף דרום מערב עם סלסה, סטייק אגף דרום מערב, ו סטייק אגף עשב דרום מערב (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 3 מרכיבים ראשונים. משפשפים שמן זית באופן שווה מעל סטייק האגף; מפזרים תערובת תיבול. מכסים ומצננים לפחות 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
סטייק צלעסטייק צלע
שמן זיתשמן זית
2
גריל, מכוסה במכסה גריל, על אש בינונית-גבוהה (350 עד 40
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
7 עד 8 דקות מכל צד או לדרגה רצויה של אלילות.
4
חותכים סטייק באלכסון על פני תבואה לרצועות דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
5
מגישים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. אתה יכול לנסות פראי & ויילדר מרלו אקסהיביציוניסט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
פרא & וונערר את חשפן מרלו
פרא & וונערר את חשפן מרלו
האקסהיביציוניסט מלא בשזיף עשיר ופירות דמסון על האף. אלון המשמש אינו פולשני בחיך הנשלט על ידי טעמי פירות יער אדומים עשירים תוך הצגת ניואנסים אדמתיים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.