קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סטייק טונה צרוב עם שומר וסלט תפוזים

סטייק טונה צרוב עם שומר וסלט תפוזים
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו שמן זית, גרגיר נחלים, כתום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. הכנת המנה לוקחת כ 18 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 94% וזה מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט טונה צרוב שומר כתום, אבוקדו כשר וסלט סטייק טונה צרוב, ו פוטנסקה טונה צרובה עם לביבות שומר.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו Beringer האוול הר בנקרופט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק