קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 19 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מגזין

סטייק טריאקי ואטריות שומשום

סטייק טריאקי ואטריות שומשום
המתכון טריאקי סטייק ואטריות שומשום מוכן בעוד כ-3 שעות ו-19 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון יפני. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. מנה אחת מכילה 712 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. גשו לסופר וקנו סטייק חצאית, מירין, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. עם כפית ציון 67% המנה הזאת טובה. מתכונים דומים: דבש-טריאקי אצבעות עוף עם זרעי שומשום עם אטריות צלופן שומשום אפונה הצמד, סלמון טריאקי-זנגביל עם אטריות שומשום קישואים, ו צלעות חזיר בשומשום כתום עם אטריות טריאקי מחיטה מלאה.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מרלו עמק אלכסנדר עמק Matanzas קריק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.