קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות63
מגזין

סטייק מטוגן כפרי עם ביסקוויטים ורוטב

סטייק מטוגן כפרי עם ביסקוויטים ורוטב
גשו לסופר וקנו חלב, שמן צמחי, בתוספת 2 כפות קמח, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב השמרים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שמרים אוכמניות כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה עבור יום ולנטין. נסו סטייק מטוגן כפרי עם רוטב, סטייק מטוגן כפרי עם רוטב, ו עוף מטוגן סטייק עם רוטב כפרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 1 1/2 כוסות קמח 1/4 כפית פלפל בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מפזרים 1 צד של הבשר עם תיבול הבית ואת הצד השני עם מלח תיבול, ולאחר מכן לדלות את הבשר בחמאה ולאחר מכן קמח.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
חלב-חמאהחלב-חמאה
תיבולתיבול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בשרבשר
3
חום 1/2 כוס שמן במחבת כבדה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים 2 או 4 מהסטייקים לשמן החם ומטגנים עד להשחמה, כ-5 עד 6 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
5
הסר כל סטייק לצלחת מרופדת בנייר מגבת כדי לנקז. חזור עם סטייקים הנותרים, להוסיף עד 1/4 כוס שמן יותר, לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
הפוך את הרוטב על ידי הוספת 2 כפות הנותרים קמח כדי טפטוף מחבת, גירוד התחתון עם כף עץ. מערבבים את הנותרים 1/4 כפית פלפל, ואת המלח. להפחית את החום בינוני ומבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד הקמח הוא חום בינוני ואת התערובת היא מבעבעת. מוסיפים לאט את כל החלב ואת Ac ' cent, אם באמצעות ערבוב כל הזמן. להחזיר את הסטייקים למחבת ולהביא לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. מקטינים את החום לנמוך, ומניחים את הבצלים על הסטייקים. מכסה את המחבת, ולתת להתבשל במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב מלאחלב מלא
בצלבצל
פלפלפלפל
סטייק.סטייק.
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
7
ביסקוויטים: מחממים תנור ל 400 מעלות F. ממיסים שמרים במים חמים; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מערבבים מרכיבים יבשים יחד.
9
קיצורי דרך.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
10
מוסיפים שמרים וחמאה ומערבבים היטב. להפוך את הבצק על משטח מקומח קלות להתגלגל לעובי הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
בצקבצק
שמריםשמרים
גלולגלול
11
חותכים עם חותך ביסקוויטים קטן ומניחים על תבנית אפייה משומנת.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
12
אופים במשך 12 דקות או עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
ביסקוויטים מפוצלים לשניים עם סטייק מטוגן כפרי וטפטוף עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
רוטברוטב
סטייק.סטייק.
14
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק עגול בקר tenderized (יש הקצב להפעיל אותם דרך מכונת cubing)סטייק עגול בקר tenderized (יש הקצב להפעיל אותם דרך מכונת cubing)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבתוספת 2 כפות קמח לכל מטרהבתוספת 2 כפות קמח לכל מטרה1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חבורהבצל ירוק, או 1 בצל צהוב בינוני, פרוסבצל ירוק, או 1 בצל צהוב בינוני, פרוס1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,מלח תיבולמלח תיבול1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור מוצק (מומלץ: קריסקו)קיצור מוצק (מומלץ: קריסקו)2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים פושריםמים פושרים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת1חבילהHunt's® רוטב עגבניות עם בזיליקום, שום ואורגנוHunt's® רוטב עגבניות עם בזיליקום, שום ואורגנו1(יכול להיות או להרחיק)מונוסודיום גלוטמט (מומלץ: Ac ' cent), אופציונלימונוסודיום גלוטמט (מומלץ: Ac ' cent), אופציונלי

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של דריוש עם 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 69 דולר לבקבוק.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק