קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות31
מגזין

סטייק סוכר עם בורבון

סטייק סוכר עם בורבון
סטייק עם בורבון עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 3 . מנה אחת מכילה עד 49 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 428 קלוריות. 123 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם בורבון, סטייק צלע, סוכר חום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: סטייק צלע בורבון וסוכר חום עם שום-צ'ייב פירה, סטייק סנט בורבון של אפלבי-הפוך סטייק מיוחד נוסף עם רוטב בורבון זה, ו Portobellos סטייק בורבון.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.