קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

סטייק פלנק פלנק

סטייק פלנק פלנק
סטייק פלנק פלנק דורש כ-25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 204 קלוריות, 25 גרם חלבון ו-10 גרם שומן. מתכון זה מכסה 13% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לך שן שום, שמן קנולן, רוטב סויה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. יום האהבה יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה עובד היטב כמנה עיקרית. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 28%. הציון הזה גרוע למדי. נסו סטייק פלנק פלנק, סטייק פלנק פלנק וסטייק פלנק וסלסה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים; להוסיף סטייק. אטום שקית והפוך למעיל; מקררים למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר כבוש, צנצנת זכוכית קטנה אחת, 10 עד 12 אונקיותג'ינג'ר כבוש, צנצנת זכוכית קטנה אחת, 10 עד 12 אונקיות
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
2
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידיות ארוכות, מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. גריל סטייק, מכוסה, על אש בינונית-חמה או צלו 4 אינץ' מהאש במשך 6-8 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לעשייה הרצויה (עבור מדיום-רייר, מדחום בשר צריך לקרוא 145°; בינוני, 160° ; עשוי היטב, 170°). פורסים דק על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס צ'קס אורז1/2 כוס צ'קס אורז
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
ג'ינג'ר כבוש, צנצנת זכוכית קטנה אחת, 10 עד 12 אונקיותג'ינג'ר כבוש, צנצנת זכוכית קטנה אחת, 10 עד 12 אונקיות
קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
מרווה טרייה קצוצה דק או מרווה עלים יבשים, מפוררתמרווה טרייה קצוצה דק או מרווה עלים יבשים, מפוררת
(סטייק בקר)(סטייק בקר)
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק פלנק. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, נתחי בקר רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. אתה יכול לנסות את Bollinger Brut Special Cuvee. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-60 דולר לבקבוק.
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
צבע זהוב, ייחודי לזני ענבים שחורים. בועות עדינות מאוד. באף יש לו מורכבות ארומטית יפה, פרי בשל וניחוחות מתובלים, עם רמזים לתפוחים קלויים, לפתן תפוחים ואפרסקים. בחיך, יש שילוב עדין של מבנה, אורך וחיות. הבועות הן כמו קטיפה. טעמים של אגסים, בריוש וניחוחות חריפים, תווים של אגוז טרי. שילוב עם כל הדגים, במיוחד סושי וסשימי, רכיכות כמו שרימפס, סרטנים, סרטנים ולובסטר בגריל, עופות ובשר לבן, קשיו, פרמזן או פרושוטו.