קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות67
מגזין

סטייק רצועה וירקות עם Garlicky Olivada

סטייק רצועה וירקות עם Garlicky Olivada
אם יש לך אספרגוס, פלפל, garlicky olivada, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי מזון ויין. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 81%. נסו Garlicky Olivada, ירקות עם Olivada, ו סטייק ניו יורק בגריל עם בירה ורוטב סטייק מולסה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תדליק גריל. Secure כל פרוסת בצל על קיסם. בקערה, לזרוק את הבצל והירקות עם 1/4 כוס שמן; העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
מברישים את הסטייקים בשמן; מתבלים במלח ופלפל. גריל הסטייקים על אש גבוהה, מפנה מדי פעם, על 8 דקות לבשר בינוני נדיר. גריל הירקות, מפנה, עד פריך מכרז חרוך כתמים, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את הקיסמים מחתיכות הבצל. בקערה הגדולה, לזרוק את הירקות עם 1/2 כוס olivada.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים את הירקות לצלחות ומכניסים את הסטייקים לצד. כף הנותרים 1/2 כוס olivada מעל הסטייקים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו חוות ברינג ' ר האוול (Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch) עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק