קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

סטייקי טונה בגריל עם רוטב שמיר

סטייקי טונה בגריל עם רוטב שמיר
סטייקים טונה בגריל עם רוטב שמיר נטול גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמפ ופסקאטריאן ומספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הר ד ' אובר יש 493 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 40 גרם שומן למנה. 46 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 22 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם סטייקי טונה עבים, חומץ יין לבן, מיץ לימון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 76%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: סטייקי טונה בגריל עם חמאת שמיר בצל, סטייקי טונה בגריל עם רוטב הדרים-ג'ינג'ר, ו סטייקים סלמון עם רוטב שמיר.

הוראות

1
שלב את מיץ הלימון עם 1/2 כוס שמן זית בשקית ניילון אטומה; אוטמים ומנערים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים את סטייקי הטונה ומאחסנים במקרר למרינדה בזמן שהגריל מתחמם מראש.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מחממים גריל חיצוני לחום גבוה, ושמן קלות את הסורג.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מקציפים בקערה את החרדל החום, אבקת החרדל, הסוכר, החומץ ו -1 / 3 כוס שמן זית; מערבבים פנימה את השמיר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
שמן זיתשמן זית
חרדלחרדל
חומץחומץ
סוכרסוכר
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מוציאים את הטונה מהמרינדה וזורקים את המרינדה; מבשלים את הסטייקים על הגריל שחומם מראש עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג, כ -6 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
דגיםדגים
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מזלפים את הסטייקים עם רוטב החרדל והשמיר להגשה.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
סטייק.סטייק.
רוטברוטב
שמירשמיר

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, קטגוריית מוצרי מזון, מרלו, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, פינו גריג ' יו., יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, יין ורדים, Gruener Veltliner

יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב הם הבחירות המובילות שלי לסטייק טונה. למרות שדגים משולבים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשרניים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז * * גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. אוליבייה לפליב פוליני-מונטראצ ' ט עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 54 דולר לבקבוק.
אוליבייה לפליב פוליני-מונטראצ ' ט
אוליבייה לפליב פוליני-מונטראצ ' ט
זהו יין מפואר בניחוחות מובחנים מאוד: משחת שקדים, שרכים, פירות אקזוטיים, פרחים לבנים עם חומציות דיסקרטית בחיך וגימור חלק וארוך להפליא. היין מופק על פי עקרון "קובטה רונדה", כלומר שילוב של יין ממגרשים שונים ומשלימים. בצירים האחרונים, 12 חבילות שונות בכינוי פוליני-מונטראצ ' ט מהוות את התערובת.