קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

סטייקי פילה בקר עם קרום שומשום עם אננס, מנגו ופלפל אדום

סטייקי פילה בקר עם קרום שומשום עם אננס, מנגו ופלפל אדום
שומשום-קרום בשר בקר סטייקים עם אננס, מנגו, פלפל אדום להתענג דורש כ 45 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה הדמות שלך? זה איש מערות, ללא גלוטן, חלב חינם, יש בו בסה"כ : 208 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד טוב כמנה עיקרית. אם יש לכם סטייקים של בשר בקר, פלפל, שומשום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשומשום השחור אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם לחם בננה טחינה פשתן דבש בריא כמו קינוח. יום ולנטין יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. הציון הזה מוצק. נסו סטייקי פילה בקר עם קרום שומשום עם אננס, מנגו ופלפל אדום, עשב ושום-קרום בשר בקר עם פלפל אדום וצהוב להתענג, ו סטייקים של פלפל ושום עם רוטב פורט (מתכונים דומים).

הוראות

1
להכנת התענוג, שלבו 7 מרכיבים ראשונים בקערה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
להתענגלהתענג
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים מחבת גריל על אש בינונית-גבוהה. מחבת מעיל עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
3
מפזרים מלח ופלפל באופן שווה על סטייקים. מצפים את שני צידי כל סטייק עם 1/2 כפית שומשום, לוחצים בעדינות להדבקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
זרעי שומשוםזרעי שומשום
סטייק.סטייק.
4
מוסיפים סטייקים למחבת; מבשלים 3 דקות מכל צד או עד לדרגת האלילות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מגישים בהנאה.
מרכיבים שתצטרך
להתענגלהתענג
6
הערה יין: קברנה סוביניון עשוי להיות יין סטייק קלאסי, אבל פירות טרופיים להתענג עם סטייקים אלה קורא יותר פירות קדימה אדום, כמו זינפנדל קליפורניה. נסה סנט פרנסיס הישן גפנים זינפנדל 2004 ($1
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
פירותפירות
להתענגלהתענג
סטייק.סטייק.
7
ממחוז סונומה. גוון הפירות הנועז שלו, העשן והתבלינים העדינים והגימור העסיסי משלימים טעמים אסייתיים בעמידה לבשר בקר. -- ג ' פרי לינדנמות
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
בקרבקר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. יין מרלו כביש מירנדה למברט עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
מירנדה למברט כביש מרלו יין
מירנדה למברט כביש מרלו יין
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי ובצבע עוצמתי ועם זאת חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית פירות היער הבשלה הארומה משתהה כל עוד הגימור הנפיץ. זה מרלו קטיפתי יבש הוא ניחן רק את האיזון הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום מלא ושוקולד כהה.