קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות71
מגזין

סטייקים מברזל שטוח עם רוטב ירוק נהדר ואגוזים

סטייקים מברזל שטוח עם רוטב ירוק נהדר ואגוזים
סטייקים ברזל שטוח עם רוטב ירוק נהדר ואגוזים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 798 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 44 גרם שומן. אם יש לכם פטרוזיליה שטוחה, שאלוט, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו סטייקים מברזל שטוח עם רוטב בוטנים, סטייקים על האש עם רוטב צ'ימיצ' ורי, ו וויסקי עם סטייקים מברזל שטוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים סיר בינוני מעל חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים שמן וחמאה. כאשר חמאה נמסה, טוסט פסטה שבורה ואגוזים במשך 2 עד 3 דקות, עד זהוב קלות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פסטהפסטה
טוסטטוסט
אגוזיםאגוזים
שמן בישולשמן בישול
3
מוסיפים אורז ומניות, מעלים חום ומביאים נוזלים לרתיחה. מערבבים אורז, מכסים את הסיר ולהפחית את החום לרתיחה. מבשלים אורז 18 דקות, עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים פטרוזיליה וקצפת במזלג.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
5
מחממים מחבת מחבת מחבת או מחבת nonstick גדולה לחום בינוני-גבוה. מתבלים סטייקים עם מלח וטפטוף עם קצת שמן זית כתית. כאשר המחבת חמה מאוד, מוסיפים בשר ומבשלים סטייקים 4 דקות בכל צד, בינוני נדיר, עד 6 או 7 דקות בכל צד, בינוני היטב. מדיום רייר מומלץ עבור חתך זה של בשר, דומה סטייק קולב.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
סטייק.סטייק.
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מניחים פטרוזיליה, שאלוט, צלפים, אנשובי במעבד מזון וטוחנים. לגרד תערובת עשב לתוך קערה קטנה. מערבבים ברוטב ווסטרשייר וחומץ וכ 1 כפית פלפל שחור גס, 1/3 דקל מלא.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס
אנשוביאנשובי
פטרוזיליהפטרוזיליה
שאלותשאלות
חומץחומץ
צלפיםצלפים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
7
כדי להגיש, מניחים סטייקים לצד מנה של אורז. סטייקים למעלה עם 1/4 מהרוטב.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
רוטברוטב
אורזאורז
8
מקשטים צלחת עם עגבניות פרוסות מתובלות במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה

מרכיבים

6פילהאנשובי פילהאנשובי פילה2עגבניות ביפסטיק, פרוסותעגבניות ביפסטיק, פרוסות4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחורפלפל שחור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו3(חוֹרֶף)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק ברזל שטוח, חתך עדין אך סטיקי, במחיר סביר של בשר מקצה הלהב העליון של הכתף, זמין מדלפק הקצבסטייק ברזל שטוח, חתך עדין אך סטיקי, במחיר סביר של בשר מקצה הלהב העליון של הכתף, זמין מדלפק הקצב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה שטוחהפטרוזיליה שטוחה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה שטוחהפטרוזיליה קצוצה שטוחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולה, 1 סיבוב של המחבתשמן זית כתית מעולה, 1 סיבוב של המחבת4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, לטפטוףשמן זית כתית מעולה, לטפטוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקספגטי דק ושבור או פסטה ורמיצ'ליספגטי דק ושבור או פסטה ורמיצ'לי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מועשראורז לבן מועשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1שאלות, קצוץ גסשאלות, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות שקדים חתוכיםאונקיות שקדים חתוכים2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייר, גלגל עין.רוטב ווסטרשייר, גלגל עין.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות ניקל & ניקל האריס יין מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.