קושיקל
מוכן ב14 דק.
מנות1
ציון בריאות9
מגזין

סטייקים סלמון עלומה עם רוטב יוגורט מלפפון לימון

סטייקים סלמון עלומה עם רוטב יוגורט מלפפון לימון
סטייקים סלמון עלומה עם רוטב יוגורט מלפפון לימון נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני ומספק כ 1 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 229 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משער SF יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 14 דקות. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם גרידת לימון, 2 מלפפון, מלח ופלפל כשרים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: סטייקים סלמון עלומה עם רוטב יוגורט שמיר, פירות הדר שלובים סלמון בר עם מלפפון-רוטב יוגורט, ו סטייקים סלמון עלומות במרק לימון.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.