קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

"סיר איטי, צלעות קצוצות,

צלעות קצרות מבשלות לאט עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 29 גרם חלבון 72 גרם של שומן, וסך הכל 819 קלוריות. לך לחנות ותביא רוטב ווסטרשייר, רוטב צ'ילי, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מתכון זה מ BettyCrocker.com יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 7 שעות ו-10 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו סיר איטי צלעות עסיסיות, צלעות קצרות בישול איטי, ו צלעות קצרות בישול איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים צלעות בקר עם מלח ופלפל מתובל. ב 3 1/2 - כדי 4 ליטר סיר איטי, צלעות שכבה ובצל. בקערה קטנה, לערבב מרכיבים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות בקרצלעות בקר
בצלבצל
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
קערהקערה
2
יוצקים מעל צלעות.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
3
כיסוי; לבשל על חום נמוך הגדרת 7 עד 9 שעות.
4
הסר עודף שומן מהחלק העליון של רוטב; לשרת רוטב על צלעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
צלעותצלעות

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

צלעות בקר עובדות ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות לה ג ' וטה האוול Merlot הר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.