קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

סלט Musangchae, Daikon (צנון לבן), כמו קימק צנון קוריאני

סלט Musangchae, Daikon (צנון לבן), כמו קימק צנון קוריאני
המתכון Musangchae, דייקון (צנון לבן) סלט, כמו קימק צנון קוריאני יכול לספק את התשוקה הקוריאנית שלך בערך 15 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 39 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 4. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם אבקת פלפל, חומץ, בצל ירוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו צנון דייקון עם עוף-סגנון קוריאני, מרענן דייקון צנון וסלט גרגיר נחלים, ו קופסאות צנון דייקון עם סלט סרטנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lubanzi Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.