קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות40
מגזין

סלט אבוקדו אקזוטי

סלט אבוקדו אקזוטי
אם ברצונך להוסיף עוד ללא גלוטן, חלב חינם, פליאוליתית, ולטו אובו צמחוני מתכונים לתיבת המתכון שלך, סלט אבוקדו אקזוטי יכול להיות מתכון שאתה צריך לנסות. מתאבן זה יש 351 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 27 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. 131 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם זרעי דלעת, חצי חבילת מנטה, גרגיר נחליםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו סלט פירות אקזוטי, סלט עוף אקזוטי, ו סלט עוף אקזוטי.

הוראות

1
מטגנים את זרעי הדלעת במחבת במשך כמה דקות, זורקים והופכים אותם עד שהם נראים קלויים. תוציא אותם מהמחבת ותן להם להתקרר. לקלף את הפפאיה, חצי אותם לאורך ולחלץ את הזרעים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי דלעתזרעי דלעת
אננס רגילאננס רגיל
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
חותכים את הבשר לפרוסות ארוכות ודקות. חצי את האבוקדו ולהסיר את האבנים, ולאחר מכן לקלף את העור ולפרוס את התארכות הבשר לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
3
שים את הפפאיה, אבוקדו, זרעי דלעת וגרס מים לקערה גדולה. קוצצים על 1 כף של עלי נענע ולהניח בצד. בחר את שאר העלים מהגבעולים וקרע אותם לתוך הקערה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי דלעתזרעי דלעת
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
לא מגן מקומילא מגן מקומי
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
אננס רגילאננס רגיל
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
4
מערבבים את מיץ הסיד ושמן זית עם שאר המנטה הקצוצה כדי להפוך את ההלבשה, ומתבלים עם מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
5
יוצקים את הסלט ומערבבים בעדינות את כל החומרים יחד עם הידיים. לטעום ולהוסיף יותר מלח ופלפל אם אתה חושב שזה צריך את זה, ולאחר מכן להעביר מגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. אתה יכול לנסות שרדונה Coutses Les Grandes Xavier Monnot Bourgogne. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.