קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

סלט אטריות עוף ואורז עם רוטב תאילנדי Pad

סלט אטריות עוף ואורז עם רוטב תאילנדי Pad
המתכון עוף וסלט אטריות אורז עם רוטב תאילנדי Pad יכול לספק הכמיהה האסייתית שלך בסביבה 30 דקות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 593 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. . אם יש לך ברוקולי, רוטב תאילנדי pad® vh, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : קציצות עוף בסגנון תאילנדי עם סלט אטריות אורז, ספגטי סקווש פאד תאילנדי עם עוף-Paleo, ו סלט אטריות אורז תאילנדי.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את שמורת מורגנזון שאנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.