קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות24
ציון בריאות5
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אנטיפסטו מהיר

סלט אנטיפסטו מהיר
סלט אנטיפסטו מהיר הוא חלב חינם תוספת. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 9 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 241 קלוריות. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו שיני שום, פלפלים, פלפלים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 40%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: סלט פסטה אנטיפסטו מהיר, סלט קוסקוס אנטיפסטו עם ויניגרט עגבניות בתוספת שיפודי אנטיפסטו, ו פיצה אנטיפסטו מהירה.

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה; שוטפים במים קרים ומסננים. בקערת סלט גדולה שלבו את הפסטה, השעועית, הפפרוני, הזיתים, הפטריות והפלפלים.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו את מרכיבי ההלבשה; לנער היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
3
יוצקים מעל תערובת פסטה; לזרוק למעיל. מכסים ומכניסים למקרר למשך 6 שעות או למשך הלילה. רגע לפני ההגשה מערבבים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

מרכיבים

850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) שעועית גרבנזו או גרגירי חומוס, שטופים ומנוקזיםפחיות כל אחד) שעועית גרבנזו או גרגירי חומוס, שטופים ומנוקזים0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי טחון או 4 כפיות בזיליקום מיובשבזיליקום טרי טחון או 4 כפיות בזיליקום מיובש7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפלים ירוקים, קצוציםפלפלים ירוקים, קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) זיתים בשלים פרוס, סחוטפחיות כל) זיתים בשלים פרוס, סחוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טחון טרי או 1 כפית אורגנו מיובשאורגנו טחון טרי או 1 כפית אורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל אחד) פפרוני פרוס, חצויחבילות כל אחד) פפרוני פרוס, חצוי21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפל אדום מתוק, קצוץפלפל אדום מתוק, קצוץ4(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) ספירלת פסטהחבילות כל) ספירלת פסטה