קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סלט אפונה שחור עיניים

סלט אפונה שחור עיניים
סלט אפונה שחור עיניים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 244 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 6 . אם יש לכם שמן זית, בצל ירוק, חומץ יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. עם כפית מתכונים דומים: ראש השנה סלט אפונה שחור עיניים עם זיתים שחורים, fetan ושום קלוי, סלט שעועית דרום-מערבית עם שעועית שחורה, אפונה שחורה, פפפ, ו Edamame, שעועית שחורה & שחור עיניים אפונה סלט עם כמון ויניגרט.

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות F.
2
מברשת שמן זית על הפלפלים, ומניחים אותם לחתוך בצד למטה על פיסת נייר אלומיניום חובה כבדה (עם הקצוות הופיעו כדי למנוע טיפות.) צלוי עד חרוך, אותם להסיר אותם שקית פלסטיק resealable או מחבת מכוסה היטב להזיע להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
3
הפוך את ויניגרט ממש לפני השימוש. דרך פתיחת הזנה של בלנדר פועל, להוסיף חומץ ושום. עם הבלנדר עדיין פועל, יוצקים שמן זית בזרם דק איטי. (לחלופין, אתה יכול להכין את ויניגרט על ידי לטאטא את החומרים לתוך קערה באותו סדר, ובמקרה זה, השום צריך להיות טחון הראשון.)
מרכיבים שתצטרך
4
חזור לפלפלים וקלף את העור המושחר. פורסים את הבשר של ברונואז פלפלים (ג ' וליאן, ואז לרוחב) ומניחים בקערת ערבוב. מקפלים את האפונה שחורה עיניים סחוט, בצל ירוק, ופטרוזיליה. מערבבים מספיק של ויניגרט למעייל.
מרכיבים שתצטרך
5
לשרת את סגנון המשפחה.