קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות72
מגזין

סלט בקר ופפאיה צרוב עם רוטב סויה תמרינדי

סלט בקר ופפאיה צרוב עם רוטב סויה תמרינדי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צרוב בשר בקר & סלט פפאיה עם רוטב סויה tamarind. מנה אחת מכילה 556 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 2 . אם יש לכם סטייקים בשר סינטה, סוכר חום, צ'ילי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-32 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 95% וזה נהדר. סויה-ג'ינג'ר בקר וסלט אטריות עם רוטב בוטנים, מלפפון-סלט כרוב עם רוטב תמרינדי, ו סלט תרד עם רוטב תמרינדי וקרוטוני פפדם דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מתבלים היטב את הסטייק.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
2
מחממים מחבת או מחבת משומנת קלות. לצרוב את הסטייקים במשך 2 דקות בכל צד, ולאחר מכן להסיר ולהשאיר לנוח 5 דקות. כאשר נח, דק פרוסה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מערבבים את מרכיבי ההלבשה יחד עם 1 כף מים עד שהסוכר מומס. מסדרים את התרד, בשר בקר, פפאיה, עשבי תיבול, מלפפון, בצל אביב וצ ' ילי על מגש.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
אננס רגילאננס רגיל
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4
יוצקים את הרוטב מעל מחצית הסלט ומפזרים עם בצל פריך.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
5
מגישים את הרוטב הנותר בצד או לחסוך להכנת סלט אחר.

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הם הבחירה העליונה שלי לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.