קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות64
מגזין

סלט הופין ג'ון

סלט הופין ג'ון
Hoppin ' ג'ון סלט יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 7 מנות. עם 429 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. אם יש לכם בייקון, פטרוזיליה, פלפלים חלפיניו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: Hoppin 'סלט ג' ון, שרימפס וhoppin 'סלט ג' ון, ו חריף Hoppin 'סלט ג' ון.

הוראות

1
קוביות הראשון 4 מרכיבים.
2
מערבבים ירקות חתוכים לקוביות, אפונה, והבא 6 מרכיבים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים חומץ בקערה קטנה, ומקציפים בשמן בזרם איטי ויציב, מתמזגים היטב.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים לתערובת ירקות, משליכים בעדינות למעיל. כיסוי וצינה 3 עד 4 שעות. מערבבים בבייקון.
מרכיבים שתצטרך
5
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS