קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות36
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט הטונה המיוחד של אן

סלט הטונה המיוחד של אן
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו את סלט הטונה המיוחד של אן. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.3 דולר למנה. מנה אחת מכילה 279 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם טונה, מלח ופלפל, אפונה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כדי להשתמש ב חצי & חצי קרם אתה יכול לעקוב אחר זה עיקרי קורס עם עוגת קרם קוקוס עשוי עם חצי & חצי כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 82%. הציון הזה מרהיב. נסו דג טונה מיוחד, מיוחד על שפת האגם: תונאן על חיטה, ו תבשיל הטונה המיוחד המהיר והקל של בקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים מקרוני במים מומלחים רותחים עד שהם רכים. שוטפים במים קרים ומסננים.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
מניחים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מוסיפים טונה, סלרי, בצל, אפונה ופימינטוס; לזרוק בעדינות לערבב.
מרכיבים שתצטרך
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
4
מערבבים שוט נס, חמוצים חמוצים, קטשופ, חרדל ושמנת; מקפלים לתוך הסלט.
מרכיבים שתצטרך
מלפפון חמוץ להתענגמלפפון חמוץ להתענג
חצאי ענבים ירוקיםחצאי ענבים ירוקים
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
5
מוסיפים מלח ופלפל. מכסים ומכניסים למקרר למספר שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
6
מקשטים עם פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול טונה, מנוקז ומתפורריכול טונה, מנוקז ומתפורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מתוק או שמיר חמוצים להתענגמתוק או שמיר חמוצים להתענג6ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ עם צמרותבצל ירוק קצוץ עם צמרות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנת או חלבחצי שמנת או חלב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמעטפת מקרונימעטפת מקרוני2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוט הנסשוט הנס11 קילו קישואים,מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה, מופשרתאפונה קפואה, מופשרת57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צנצנת קוביות פימינטוס, סחוטה או עגבנייה 1, זרעים וקוביות או 6 צנוניות, פרוסותצנצנת קוביות פימינטוס, סחוטה או עגבנייה 1, זרעים וקוביות או 6 צנוניות, פרוסות6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

יין מרלו, פינו נואר ורוז ' י הם בחירה מצוינת לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מרלו עמק נאפה רוברט מונדבי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
רוברט מונדבי עמק נאפה מרלו
רוברט מונדבי עמק נאפה מרלו
83% מרלו, 7% מלבק, 5% קברנה פרנק, 5% סירה.מרלו זה משנת 2007 מציג ניחוחות נועזים של אוכמניות בר, פטל אדום מנוקד ברמזים של קסיס ושחור ציילוןתה. גוף בינוני, עם טעם קטיפה באמצע, טעמים חושניים של יין זה נתמכים על ידי תוספות קטנות של מלבק,קברנה פרנק, וסירה התורמים לטאנינים המובנים בעדינות, לחוש פה רחב ולגימור מתמיד.