קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות2
ציון בריאות18
מגזין

סלט טונה מפתה

סלט טונה מפתה
סלט טונה מפתה יכול להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 403 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, ביצה קשה, טונה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הרוטב סלט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קערה אחת עוגת שוקולד כקינוח. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. וזה טוב. מתכונים דומים: סלט טונה מפתה, סלט טונה מפתה, ו מפתה פרמזאנו טונה.

הוראות

1
מערבבים את הטונה, רוטב לסלט, ביצה, תפוח ופקאנים יחד בקערה; מתבלים במלח ופלפל. צ ' יל במקרר לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
לשימור,לשימור,
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של דריוש עם 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 69 דולר לבקבוק.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק