קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

סלט טונה עם חמוציות

סלט טונה עם חמוציות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט טונה עם חמוציות. מנה אחת מכילה 156 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . 42 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם חמוציות, שמיר עשב, טונה מוצקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חמוציות מיובשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ארוחת בוקר כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. נסו יום ראשון בריא, טעים, סלט טונה אמיתי - לסלט טונה, להמיס, היתרונות הבריאותיים של טונה: סלט Antipasto ים תיכוני, ו צ'ילי קרוש טונה Ahi & סלט אבוקדו עם רוטב שום כוסברה (GF!) ... ו Fave five Friday: Healthy טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הטונה בקערה, ומחית עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים במיונז כדי מעיל טונה שווה.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
טונהטונה
3
מערבבים בשמיר וחמוציות, ומתבלים במלח. ליהנות על קרקרים או את הלחם על פי בחירתך!
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
קרקריםקרקרים
לחםלחם
שמירשמיר
מלחמלח

ציוד

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. Wild & Wilder המרלו המציגים עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.