קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

סלט יווני מאת פיליפו בריו®

סלט יווני מאת פיליפו בריו®
צריך ללא גלוטן, ותוספת שלמה של 30? סלט יווני מאת פיליפו בריו® יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 29 גרם של שומן, וסך הכל 296 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. . אם יש לכם פלפל, סלט ירקות, חומץ יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון 68% המנה הזאת טובה. נסו פיליפו בריו שמן זית עוגה פאונד, קל בגריל תרנגולות קורניש וקישואים עם מרינדה יוונית, צזיקי, וסלט יווני, ו סלט אבוקדו ועוף בגריל יווני עם רוטב יווני (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשפשף קערת סלט גדולה עם שן שום לחתוך.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים רומיין, צנוניות, זיתים, בצל, פלפל ירוק, מלפפון, עגבניות בקערה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
מלפפוןמלפפון
צנוןצנון
רומייןרומיין
זיתיםזיתים
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים פלפל שחור, שמיר, אורגנו וחומץ. לזרוק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
אורגנואורגנו
חומץחומץ
שמירשמיר
4
מוסיפים שמן זית וזורקים שוב.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית

ציוד

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero הן אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.