קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות12
ציון בריאות46
מגזין

סלט כרוב אדמה שלמה

סלט כרוב אדמה שלמה
סלט כרוב אדמה שלם עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 10 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 223 קלוריות. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 12. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. אם יש לכם פטרוזיליה שטוחה, מלח ופלפל גרוס, קייל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 74%. ציון זה מוצק. מתכונים דומים: הסלט הבריא ביותר עלי אדמות, סלט קיץ מיוחד של כדור הארץ כולו, ו עוגות קייל ותפוחי אדמה מעושנים וסלט קייל אדום עם תפוחים כבושים מהירים.

הוראות

1
הביאו את האורז החום והמים לרתיחה בסיר. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מניחים כיסוי על הסיר ומבשלים עד שהאורז רך והנוזל נספג, 45 עד 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורז חוםאורז חום
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מורחים את האורז על מגש גדול ומצננים במקרר עד להתקררות מלאה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
אורזאורז
3
זורקים בעדינות את האורז המקורר, טופו חתוך לקוביות, שקדי תמרי, שומשום, קייל קצוץ, כרוב אדום, גזר מגורר, פטרוזיליה קצוצה עלים שטוחים ושמיר קצוץ יחד בקערת ערבוב גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה עלה שטוחפטרוזיליה עלה שטוח
זרעי שומשוםזרעי שומשום
כרוב אדוםכרוב אדום
שקדיםשקדים
גזרגזר
תמריתמרי
שמירשמיר
כרובכרוב
אורזאורז
טופוטופו
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
הקציפו את מיץ הלימון, רוטב הסויה התמרי, שמן הזית, השום והחרדל יחד בקערה קטנה; מתבלים במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תמריתמרי
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
חרדלחרדל
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מזלפים את הרוטב מעל תערובת האורז; זורקים בעדינות לציפוי אחיד.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת טופו חברה נוספת, חתוך לקוביותחבילת טופו חברה נוספת, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים8ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם1חבורהכרוב, צלעות הוסרו, קצוץכרוב, צלעות הוסרו, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1ראשים גדוליםכרוב אדום, קצוץכרוב אדום, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל אבן-קרקעחרדל אבן-קרקע1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים תמרייםשקדים תמריים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה תמרירוטב סויה תמרי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן