קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

סלט כרוב צ'ילי מעושן

סלט כרוב צ'ילי מעושן
סלט כרוב צ'ילי מעושן עשוי להיות רק המנה הצדדית שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 21 גרם של שומן, וסך הכל 287 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-23 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. אם יש לך כרוב, מיץ לימון, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. . עם כפית ציון של 81% המנה הזו מעולה. נסו סלט כרוב חמוץ מתוק מחפש סוג אחר של סלט כרוב? אל תחפשו עוד., סלט קול של יוסטון-זוהי דרך טעימה לעשות סלט כרוב קול, ו סלט כרוב של קורקי - אתה יכול לעשות סלט כרוב בדיוק כמו שהם עושים, עם זה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller קאווה ברוט עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller קאווה ברוט
Casteller קאווה ברוט
הקסטלר ברוט קאווה מציג תפוח ירוק וניחוחות הדר. בפה, יש לו טעמים פריכים, טריים עם הערות הדר ליים ורק מגע של מתיקות. יש לזה טעם טרי, נקי ועצבני.