קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות27
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט לחם תירס דרומי

סלט לחם תירס דרומי
סלט לחם תירס דרומי יכול להיות רק דרום מתכון שאתה מחפש. מתכון צמחוני זה משרת 6 . מנה אחת מכילה 1002 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 69 גרם שומן. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-14 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם ביצים, שמן צמחי, צ'דר חד וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד הכי טוב כמו מנות ראשונות, והוא נעשה בערך 2 שעות ו 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 78%. נסו סלט לחם תירס דרומי, לחם תירס דרומי, ו לחם התירס הדרומי של אמא עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בתחתית קערת זכוכית גדולה מניחים קוביות לחם תירס.
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שכבת שעועית, תירס, בצל, פלפל, עגבניות וגבינה על גבי לחם תירס.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
לחם תירסלחם תירס
עגבנייהעגבנייה
גבינהגבינה
שעועיתשעועית
בצלבצל
תירסתירס
3
מורחים רוטב חווה באופן שווה על גבינה. מכסים, ומקררים לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ראנץרוטב ראנץ
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
4
מקשטים בפטרוזיליה טרייה, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה
5
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מתבלים בנדיבות מחבת ברזל יצוק עם עד 1/4 כוס שמן צמחי. מחממים את התבנית בתנור או על הכיריים על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
7
מערבבים את כל החומרים יחד בקערה גדולה, תוך ערבוב בעזרת כף עץ או מרית גומי עד לאיחוד.
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מריתמרית
קערהקערה
8
יוצקים את הבלילה למחבת הברזל היצוק שחוממה מראש.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מכניסים את המחבת לתנור ואופים עד להזהבה, כ-30 דקות. אם מכינים לחמי תירס בגודל אישי במחבתות קטנות יותר, הם ידרשו זמן בישול קצר יותר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה, שטופה ומרוקנתשעועית אדומה, שטופה ומרוקנת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל קאיין, אופציונליפלפל קאיין, אופציונלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס שמנת בסגנוןתירס שמנת בסגנון425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס ניבלט, סחוטתירס ניבלט, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס עצמי עולהקמח תירס עצמי עולה2ביציםביצים1השארפטרוזיליה טרייה קצוצה, לקישוטפטרוזיליה טרייה קצוצה, לקישוט1גדולפלפל ירוק, קצוץ דקפלפל ירוק, קצוץ דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב ראנץרוטב ראנץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עצמי עולהקמח עצמי עולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר מגוררת, אופציונליתגבינת צ'דר מגוררת, אופציונלית4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר מגורדתגבינת צ'דר מגורדת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק3largesעגבניות, קצוץעגבניות, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, בתוספת 1/4 כוס לשמן מחבתשמן צמחי, בתוספת 1/4 כוס לשמן מחבת1( חצילים)בצל Vidalia, קצוץ דקבצל Vidalia, קצוץ דק

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. דומיין לסור יבש קובי קלאסיק ריזלינג עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
דומיין לסורה יבש קובי קלאסיק ריזלינג
דומיין לסורה יבש קובי קלאסיק ריזלינג
מיץ ריזלינג של דומיין לסורה מותסס 100% במיכלי נירוסטה. בעוד על ליס שלה, היין הוא עורר ביד (ב שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. לריזלינג היבש הזה יש ריחות של פריחת הדרים וגרידת לימון, בשכבות על החיך עם רמזים לאגס. ריזלינג זה משתלב היטב עם אמנדין פורל, צדפות גולמיות והוא אפריטיף מקסים.